CK Zanzo – Reservation & Customer Care Agent

Ahoj kandidáte/tko, těší nás, že tě zaujala právě pozice Rezervačního specialisty. My jsme tým CK Zanzo – konkrétně Silva a Míša. Ve Slevomatu nám nikdo neřekne jinak než „Zanzo holky“. Míša se právě vrhá do nové životní role, a proto hledáme někoho, kdo se stane jejim nástupcem. To, co nás spojuje je láska k cestováníkomunikace se zákazníky. Přidáš se k nám?

  • Malý tým s láskou k cestování
  • Individuální péče o zákazníky
  • Svobodná firemní kultura

CK Zanzo je cestovní kancelář pod záštitou Slevomatu, která poprvé spatřila svět v roce 2018. Fungujeme trochu jinak, než je obvykle v cestovkách zvykem. Jsme malý tým, proto úzce spolupracujeme na denní bázi. Hlavní náplní naší práce je rezervace online zájezdů pro naše klienty. Velkou část pracovního dne věnujeme zajišťování požadavků a potřeb našich zákazníků a obchodních partnerů. Zákaznici s námi nejčastěji vycestují do Maďarska, Slovinska, Rakouska, Polska, Slovenska, Chorvatska či Itálie. Pracujeme v našich slevomatích online systémech, nebo také v CRM systému Pipedrive.

Jak by vypadal tvůj pracovní den?

Gró tvé práce bude spočívat v péči o zákazníka. Aby každý, kdo si u nás objedná zájezd, odjížděl na dovolenou i z dovolené maximálně spokojený.

  • Zpracovávání rezervací k zájezdům od A po Z, které s pomocí kolegů z deals managementu vypadají takto.
  • Zodpovědnost za vytvořené rezervace v rezervačním systému a jejich celková správa.
  • Budeš takový „buddy“ našich zákazníků – vyřizování servisních dotazů k prodaným zájezdům po e‑mailu a telefonu.
  • Řešení nestandardních situací – Zpracování změn a speciálních požadavků hostů a našich partnerů.

Velká část tvé práce bude administrativní. Co si pod tím představit?

  • rezervace pobytů
  • zasílání cestovních pokynů klientům
  • řešení případných změn a požadavků klientů – přiobjednávání přistýlek, míst pro děti, domácí mazlíčky aj.
  • kontrola plateb

Jak si tě představujeme?

Máš :

  • Základní znalost zeměpisu - Víš, že Mauricius neleží v Asii. 😄
  • Předchozí zkušenosti z rezervačního oddělení CK, nebo hotelu výhodou. Každá zkušenost z cestovního ruchu se ti bude v Zanzu hodit.
  • Zmáknutý time management a pečlivou organizaci práce.
  • Schopnost samostatného rozhodování, ale i práce v týmu.
  • Příjemné vystupování, cit pro komunikaci s proklientskou orientací a chuť pracovat na svém rozvoji.
  • Stresovou odolnost - Více práce, nebo méně příjemný telefonát tě nerozhodí.
  • Časovou flexibilitu – Směny si budeš skládat v rozmezí 8 – 18 h.
  • Perfektní češtinu slovem i písmem
  • Angličtinu na pokročilé komunikativní úrovni – Zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu.

Co ti můžeme nabídnout my?

  • zázemí jedné z TOP e‑commerce firem v ČR a moderní Kanceláře v Karlíně
  • otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
  • možnost růstu v rámci firmy
  • atmosféru svobodné firmy a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí
  • zaměstnanecké benefity – home office, vzdělávací kurzy, 1000 kreditů měsíčně na nákup na Slevomatu, Multisport karta, výuka Angličtiny, Terap.io – psychoterapeutické poradenství, Verdikto – právní poradenství, občerstvení na pracovišti a další…
  • Nástup ideálně ihned, ale rádi si na tebe i počkáme.

Že bez takové práce nemůžeš žít? Paráda! Ozvi se nám skrz tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a klidně i pár slov o tobě. My se ti co nejdříve ozveme.

Těšíme se a čekáme na tebe!

Terez (HR Business Partner) a Silva (Vedoucí CK Zanzo)

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru