Pohádkové zámky krále Ludvíka Bavorského – Neuschwanstein a Linderhof
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Ještě bych se zeptala zda v případě neuskutečnění zájezdu vrátíte peníze vy nebo Slevomat? Děkuji
Dobrý den, peníze vrací Slevomat. Děkujeme.
Dobrý den, v nabídce u “Jak uplatnit” je uvedena realizace do srpna a nabízíte termín i v září. A u příplatků jsou uvedeny pouze v červenci, což znamená že vstupy v září jsou zahrnuty? Děkuji Panská
Příplatky jsou u každého termínu. Cena je stejná pro každý termín,
takže rozhodně vstupy nemohou být v ceně ani v září… Děkujeme.
Dobrý den,
je prosím možné dostat informaci o odjezdu dříve než 3 dny předem, jak
je uvedeno v „uplatnění voucheru“?
Jsem ze Zlína a potřebuji si zajistit v předstihu jízdenku s místenkou do
Prahy.
Za odpověď předem děkuji.
Libuše
Dobrý den, pokyny k cestě zasíláme cca 5 dnů předem, ale všechny
potřebné informace jsou na našem webu zde: https://www.hellotour.cz/poznavaci-zajezdy/nemecko/bavorsko/neuschwanstein-linderhof/neuschwanstein-a-linderhof-zamky-sileneho-krale
Děkujeme. CK Hello Tour
Dobrý den,
mohla bych se zeptat odkud je přesný odjezd z Prahy v termínu květnovém,
děkuji za odpověď
Antošová
Dobrý den, odjezd je v každém termínu z parkoviště na hlavním
nádraží:
Dobrý den,
v prosinci 2023 jsem zakoupil „Pohádkové zámky krále Ludvíka
Bavorského – Neuschwanstein a Linderhof“.
Tehdy jsem se zaplatil cenu zájezdu 1549,– CZK mínus 100 CZK za výhru, u
„CK Hello Tour“ jsem se dohodl, že se se zájezdem zúčastním
22.6.2024. Teď se na mne „CK Hello Tour“ obrátil s tím, že jsem
neuvedl číslo voucheru. Jsem už dlouho nemocný a na voucher jsem zapomněl.
Voucher do 10.8.2024 sice mám, ale nemá číslo. „CK Hello Tour“ mi
oznámil, že bez číslo voucheru nemohu jet na zájezd, prý to číslo
voucheru najdu ve zprávách od Slevomatu. Zpráv a nabídek od Slevomatu mám
sice sousty, ale ten voucher nemám. Mohli byste tak laskavi a sdělili mi
číslo k tomu voucheru? Bez čísla voucheru prý nemůžu jet na zaplacený
zájezd a přijdu o 100 CZK, které jsem ve Slevomatu vyhrál před
Vánoci.
Prosím o pomoc, rád bych se do toho zájezd dostal.
S pozdravem
Zdeněk Opletal
zdenek.opletal@gmail.com
Dobrý den, Slevomat Vám již termín voucheru změnil, udělejte prosím objednávku dle správného termínu na našem webu, voucher do objednávky doplníme. Děkujeme.
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Děkuji za odpověď ohledně doplatků, ale v nabídce to máte tedy uvedeno velmi zmatečně, kdy píšete, že doplatky se týkají pouze červencového termínu. Také jste mi neodpověděli na další zmatečnost v nabídce kdy nabízíte termín v září a v sekci jak uplatnit píšete, že zájezdy jsou uskutečňovány do srpna. Panská
Dobrý den, žádné zmatky tam nevidím. Obraťte se prosím na podporu Slevomatu nebo sledujte web CK, je jasný a srozumitelný. Děkuji.